host

Jagvet, säg det inte.
SKITDÅLIG UPPDATERING.
Jag skyller på en o-o-o-oväääärd helg, och nu.. en massa jävla hosta.
usch. har varit hemma i tre dar nu.

valborg.. och jag sitter hemma ikväll med te antagligen. kul -.-
jag vill ju hänga med flickorna på staaan. just my luck.




Önskar jag visste vart jag har dig.. er. Måste veta om det är värt allt. Om det spelar ngn roll. Jag är inte sur, inte arg. Vill bara veta ifall jag ska fortsätta. För mig är det sjukt värt det, men om det inte betyder något för dig spelar der ju ingen roll.

Kommentarer
Postat av: fanny

bajsunge att du inte kommer :(

2009-04-30 @ 13:23:47
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: Carrå

om en smart jävel sa:

"det är inte värt att lägga ner tid och pengar på någonting som inte är på riktigt"

det gör så jävla ont men är så jävla sant.

iallafall någonting som man inte VET om det är på riktigt.

men du fixar det gumman.

2009-05-01 @ 21:13:47
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0