the list.

PERSONLIGHET
                                                                                            
är du blyg?- Ibland, men inte om jag är med folk jag känner bra.
är du smart? - Nej 8D haha
är du långsam? - Beror lite på.. :D
är du stressad? - ibland :p
är du tålmodig? - Njaaaa
är du djup? - HAHAH... har väl hänt.. "Hur du svårt att lämna din gamla sida?"
är du öppen? - för förslaG?
är du ärlig? - ibland. ofta.
är du positiv? - rätt så.
är du rolig? -  HAHAHAH... klart jag är :D:D
är du ansvarsfull? -  iblaaaand

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - ja
har du förlorat en bästa vän? - jaa.
har du sagt att du älskar en kompis? - klart jag har! :)
har du sovit med en killkompis? - Nej..? eller beror väl på hur man ser det :D
har du sovit med en tjejkompis? - ja.
har du pussat en av samma kön? - klart jag har :D
har du slagit en kompis? -  har ajg säkert :p
har du en kompis som vet allt? - Tror det. det mesta iaf. det viktigaste.
har du berättat hemligheter? - ja.

KÄRLEK
har du blivit sårad? - ja.
har du haft stadigt förhållande? - ney.
har du krossat någons hjärta? - kankse?
har du gett någon ditt hjärta? - nej.
har du "playat"? - tror ja inte ? 8D
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - ja absolut.
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - ja.
har du varit otrogen? - nej

FAVORITER
favorit låt just nu: This boy med james morrison :D:D
favorit pryl: .. datorn!? :D
favorit film: vet faktiskt inte :)
favorit bok: Samma som för snart tre år sedan: någon annanstans
favorit lärare i skolan: Laban? kankse. Susanne.
favorit plats: Sthlm.
favorit frukt: melon :D:D

ÖVRIGT
har du sytt? - klart jag har sytt :D:D annars har jag häftat mig i fingret !? :D
har du opererat dig? - nej.
har du cyklat omkull? - vem har inte?
har du sjungit i duschen? - ibland
har du hoppat bungyjump? - nejp. vågade inte ens höghöjdsbanan bD
har du fobi för något? - Njaooow?
har du sett någon dö? - nej
har du varit på begravning? - mm :/
har du sagt att du hatar någon? - ja

LIVET
svart eller vitt: Svart
rött eller blått: Blått
skriva eller tala: skriva
vatten eller cola: cola
mobil eller mp3: mobil
snygg eller charmig: snygg
lösgodis eller choklad: lösgodis
frukt eller grönsak: Frukt
film eller serie: film.
festa eller softa: softa. fast båtarna är ju så jääävla kul :D:D
sommar eller vinter: sommar
fredag eller lördag: LÖRDAG
ljus eller lampa: lampa
övervikt eller undernärd: ... vet inte.
kärlek eller vänskap: det blir en blandning. jag älskar mina vänner.
bio eller hemmakväll: hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0