Världens tråkigaste blogg!

Min blogg är kankse världens tråkigaste! Seriöst, har ju inget att sriva om.

Jo, jusste, såg I taket lyser stjärnorna igår.
Vissa delar kände jag igen mig så sjukt mkt. Och ja, jag fick kämpa för att inte börja gråta. Tur att jag har en sån bra kompis då. ILY SYSTER<3
Jävla äckelcancer.

Jag älskar dig Mamma! <3
Väldigt mycket, lämna aldrig mig. Snälla.




Jag har också kommit på att min blogg är värsta deprimerande. Men ... Glada Hanna är på semester. Var vänlig återkom senare.
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: i.

Orka att du bara vill ha uppmärksamhet! Ingen orkar lyssna på dig och hur ledsen du är, sorry!

2009-02-02 @ 21:34:51
Postat av: Carrå

Orka att din mamma inte har bröstcancer istället, din jävla idiot. Livet hade kännts lite mindre orättvist då.

Fyfan vilka äckliga människor det finns alltså. FY FAN!



Hjärtat. Du ska ändra dikten. Skriv om den. Du ska ändra inställning.

"När du blir frisk mamma,

Då ska jag också uppskatta livet mer

För din skull"



Det är din nya dikt.

Och du ska inte gå efter något annat än det.

Och du ska inte gå efter några andra än dom som verkligen känner dig och vet precis hur läget är.



Ha kvar kommentaren. Visa alla jävlar hur sjukt lite du bryr dig om vad dom tror.

Och hur sjukt fel dom har.



Jag älskar dig.

2009-02-02 @ 21:54:33
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/
Postat av: Nina

sluta vara så jävla idiotisk " I "

Skulle inte du vara ledsen om din mamma var sjuK?

en blogg är till för att skriva ner vad man gör,känner och tänker.



precis det bruden håller på med, SÅKLART HON ÄR LEDSEN !



vafan? komma med såndär skit som " ingen orkar lyssna på dig och hur ledsen du är " , tror du att det är det man vill höra när man mår som sämst??!?!?!??!



Blir så jävla förbannad !

Om du " i " ska skriva skit kan du dra här ifrån,



peppa tjejen istället,det blir fan heller bättre för att du sitter och är negativ, sluta komentera idiotstövel , ouh!





( ursäkta mitt utbrott )





Men hanna, du ska kämpa & ta dig igenom dethär.

finns här,även fast vi inte direkt känner varandra så bra ännu.. <3

2009-02-02 @ 22:02:21
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: Nina

sluta vara så jävla idiotisk " I "

Skulle inte du vara ledsen om din mamma var sjuK?

en blogg är till för att skriva ner vad man gör,känner och tänker.



precis det bruden håller på med, SÅKLART HON ÄR LEDSEN !



vafan? komma med såndär skit som " ingen orkar lyssna på dig och hur ledsen du är " , tror du att det är det man vill höra när man mår som sämst??!?!?!??!



Blir så jävla förbannad !

Om du " i " ska skriva skit kan du dra här ifrån,



peppa tjejen istället,det blir fan heller bättre för att du sitter och är negativ, sluta komentera idiotstövel , ouh!





( ursäkta mitt utbrott )





Men hanna, du ska kämpa & ta dig igenom dethär.

finns här,även fast vi inte direkt känner varandra så bra ännu.. <3

2009-02-02 @ 22:02:26
URL: http://ninaaas.blogg.se/
Postat av: fAnis

jaduuu "i" .... du måste ha ett jävligt tråkigt liv som går in här utan att veta ngt om hon som skriver denna blogg och om du vet vad hon går igenom ja då är du ju helt dum i huvudet och jävligt okänslig, men det vet du väl redan.



hanna, om jag kunde skulle jag skriva den vackraste låt om hur mycket jag älskar dej <3.



din mamma,din finafina mamma kommer bli bra och jag håller med carrå, då ska din dikt vara den om hur ditt liv är annorlunda efter allt skit som är just nu och hur tacksam du är efter allt.



jag älskar dej hanna av hela mitt dunkande hjärta <3

Í am nobody without you! <3

2009-02-03 @ 08:23:51
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: hanna

Om "i." skulle få för sig att titta in här igen, så undrar jag bara hur du kan veta vad alla andra orkar lyssna på?

Du är EN person och hon har ju inte direkt bett dig att lyssna?

Ingen tvingar dig att läsa den här bloggen. Och ingen ska tala om för någon annan vad den ska eller inte ska blogga om.

Hannas blogg, Hannas liv, Hannas tankar.



Och Hanna, du ska veta att vi verkligen inte tycker så där som "i." skriver. Men det vet du väl hoppas jag..?

Jag älskar dig, gurk.

2009-02-03 @ 10:08:44
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0