Varma koppen är bara varm.

Sitter här med en varm, härligt god och uppfriskande kopp "Varma koppen".
Eller nej, den är faktiskt varken god eller uppfriskade, bara varm.
Varm och blaskig.
Med äckliga pyttesmå kycklingbitar i. Som inte ens smakar kyckling.
Lyckat.

Lyssnar på Janet Leons "Let go", den låten är otroligt bra. Och jag tycker att hon är så söt :)<3



Igår mådde jag så jävla dåligt. Det var nog den sämsta dagen på länge. Om amn bortser från morgonen.
Det borde finnar bler sånna mornar tycker jag.
Nu ska jag lyssna på heartache on the dancefloor. Den e grym.


Sen ska jag ducsha, möta fanny å vi drar mot suder.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: fAnis

jag har inte dem låtarna :o

har hanna skickat deras album eller?

2009-02-25 @ 11:45:23
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: ida

sv: aa hon sa att du tyvärr inte kunde, men jag ska kolla om jag är ledig i helgen :)

2009-02-26 @ 21:42:57
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0