brabrabradag!

Ikväll var riktigtriktigt roligt.
träffade mina fina vänner. Hanna och Fanny, I truely love you. <3
Vi töntade oss, sen gömde vi oss bakom en soptunna.
det tyckte en viss d va konstigt gjort av oss. och ja, jag förstår honom ;)
Haha, han va sötis. Han tyckte min filmklipp va obetydelsefullt... hmm.. tönt.

Sen så drog vi vidare, han köpte en bok. jag tror hon som stog i kassan tyckte vi va skumma.
Vi kom även fram till att två år har gått jävligt fort, fast om 10 år och vi gillar danny så är vi 25 åriga damer eller va han sa.. HAHAHHA och HAN är ju gammal gubbe! KÄPP HERE HAN KOMMER 8)))

Sen drog vi mot spärrarna, först blev jag inte insläppt, sen blev jag det ;)
Vi skulle mot  nånstans (I)
Tuben va najs. såg liiikadan ut som alla andra ;)
"Har du gjort den själv?"
"hm.. Det va kul att träffa er oxo -.-!" HAHAHHAHAHAHA ingen komentar!

HAHAHAHHAHAH asså "Har du svårt att lämna din andra sida?" (menade såklart hemsida, men jag tänker inte)
"? :O hahahahhaha de lät värsta djupt, som att du tycker att jag förändrats västa mkt å blablalba" HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA !!!!! sen ramlade vi lite ;)

sen gick enväska sönder.. hahahhahahahhaha störd.
snart har vet ja 3 som går södra latin, så äre.


*ta upp väskan* "Sååja ola,. lyssna inte på dom! *vagga*" HAHAHAHHAH!

Sen pratade vi i hundra år typ.

"Hur många katter har du?"
"............*kolla bort* Idag är det lördag..."
"HAHA, och på söndag har du tre katter och måndag fem.."
"Och på fredagar äter du en katt"
"VA!? ;O"

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA...

"Jag heter -Dannye"


Kankse en av världens bästa kvällar. haha <3


Kommentarer
Postat av: fAnis

HAHHAHAHAH, så jävla dum&bra! :D :D







thank jaopp!

2009-01-25 @ 01:30:23
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: hanna

sånna töntar vi är allihopa :D

haha, "hur gamla är ni om 10 år?" "27!!!" "25" "22" ;p

2009-01-25 @ 19:49:22
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0