KRYSSNING 17/12 & 18/12

Okej, till att börja med. TACK ALLA SOM VAR MED ! :D

Jaaaag och Fanny stressade efter skolan, åt på doonken, träffade Pappa och Angelica och drog mot båten.

Vi tänkte, KUUUL ska vi va själva? men nejp! Dääär hittade vi TESS :D glad jag blev kan jag säga! :)

Checkade in å bytte om å så, asså jag och Fanny... då drog vi typ till fun club, och gissa vilka vi hittade där?? :D

FLAAAAY :D woho saknat!

Senbah NEJMEN NÖÖÖTEN! :D

och kolla HEEEJ DANNY! hahahhahahha <3

"Vad har du gjort med luggen?" höhö


Sen kom Tess också å vi chillade å flay försökte pepppa upp oss! :)

Sen satte vi oss på golvet å då kom Emma å Bea! snackade massa med dom :) PUUUUUSS!


Minns typ inte vad vi gjorde.. men vi hängde iaf me dom, sen kom Madde å Ida :D

.... minns inte vad vi gjorde.. HEHEHEHEHHEHEHEHEH........

Men, sen kom vi på den genigala iden om att jag å fanny skulle sova me emma å bea.. övertalade papppa hey!

"Vi har faktiskt kännt dom i typ ett år!" jojo.


det gick bra (I)

Träffade Carrå och Alla! :D<33


Gig nångång. dom va bra å Matte va söt.

Efter så typ åkte vi runt lite, åkte hiss oj här kom visst danny å Matte.

TREEEEVLIGT!

"Matte du ska få vår julklapp snart.."

hahahahha... sen fick han den när vi kom ut ur hissen, han blev glaaad.

sen bok  men massa bilder från året. "Det minns jag ..! men detdär va ju ... " hahha :)

Sen fick hane n tröjja oxo :D


... träffade Danny oxo tror jag. HAHA! fast jag lekte häst elr ngt.

JUSSSTE!!!

de va värsta kaxiga småisarna.. jabah HEEEJ! (dom hade värsta bandanasarna å tröjjorna somd e stog EMD på)

dombah HEEEJ, har ni fått emd autografer?

Jag: Eh... nej? varför skulle jag ha dom? (jag behöver inte fler. vad ska jag med deras namn på ett pappper till?)

dom: DOM ÄR IAF BÄTTRE ÄN ER!!!!

eh jaha ! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA:......

Sen eh... GIIIIICK VI OCH LA OSS! HOOOST... vi två! jajajjajaja :D

eh ""Ni sover väl nu?"

"Jaaaaaadå!"


visst, verkligen.

Vi träffade en snubbe som hette tor oxo. han va rolig.

Sen fick vi 100 spänn av ... eh BEN STILLER!

ja.

köpte mackor.


Tor följde efter oss. sen träffade vi nöten, flay å Carrå åxåååå :D

Satt på ett golv me dom... i typ hundra år... eh.

sen vi typ 7:30 gick vi mot supercarras hytt och sen råkade vi gå förbi en viss snyggings hytt... bra flay att du råkade slå hans dörr och att carrå sprkade till dendär ölburken....

"Knackade ni?"

"HAHAHAHHAHA nej!"

döööö!!
han och zlatan va iaf sociala i typ en haöv timma! m va söt :D

"Visst är vi lika!? vi skulle kunna vara bröder!"

jo tjohej! HAHA.




SEn gick vi och åt frukost och somnade vi typ 9 :)

trötttt!


Gjorde inte så mkt sen. köpte godis. chillade.

Sen stannade båten och vi gick av !

hahah.. stod å väntade på pappa som redan hade åkte .. :( fast då kom matte å va social ett tag. trötta va vi allihoooopa!

heyhey, ÄLSKA BÅTEN ! :D


Pusshej!


Kommentarer
Postat av: fAnis

båten var så jäävla bra!

kommer ihåg allt å jävla bra med din text :Doj vad jag svär!puss

2009-01-09 @ 20:41:33
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0