Hej mina vældigt saknade vænner! :)

jaa... skriver på en norsk dator.. Ær i Sunne! :D
Selma  spa iår igen!!! :)
fett mysigt ære, festar på med systeryster.. :D hahahah

Sa ja att ja skulle blogga varje dag, men har man ingen dator så kan man ju inte blogga, och det hade jag inte igår :p
Var på landstællet med familjen på dagen, sen bar det av mot trosa&sjøkrogen! høhø.. lagom trøtt ær ja på jobbet ja, men det hjælps inte :p hehe

Men ja skulle åka hem på kvællen/natten.. Åkte bussen typ vid 23:00 mot sødertælje, gick av vid sødertælje syd lite innan 00:00 før att ta tåget som min moder så fint sagt skulle gå 00:09...
Men, grejjen av att det inte gick ngt tåg då...
Så det var bara att sætta sig på en buss mot centrum.. alldeles ensam var jag :(
Sen stannar bussen och så ser ja två tjejjer som jag kænenr igen så sjuuukt mkt, så va det Beckis&Jossan från jobbet! :o dom hade varit på en tråkig fest... haha. Men ofta dom kommer lixom!! :p
snackade massa med dom tills vi kom till hamnen då gick ja av... hehe.
sen vare bara segt hem... Hahahah.
kom hem 02:30.. seg natt svar JA.


Jag vill bara sæga att ja saknar alla så sjukt jævla mkt... nu ska ja jobba i nio dagar, bøjar på tis.. senær jag ledig EN dag... lobbar fram till den 13 ledig 4 dagar och sen børjar skolan... HEJ VILKET JÆVLA SOMMARLOV :(

Jaaaja... Pusspusspuss, ni vet om jag ælskar er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0