Frågestunden! :D

Fick en massa fina frååågor, så nu svarar ja hade jag tänkt :D

hur lång är du ?
170 cm :)
vad är det bästa du vet att göra :)?
Skolka... heh. skoja. polarna, spelningar, resaaa :)
bästa sommar minnet ?
Så sjukt svårt, men ett mine som är svårt att slå är EMD i malmköping 08! :D vaaattenkrig.
Varför går du inte alltid runt som Freaky-Hanna?
För att jag känner att jag inte orkar den uppmärksamheten. Jag vill ju inte vara snyggare än va ja redan är lixom 8)
Skulle inte du ha bloggpaus? Den gick fort... :p
Jooo... Men :p
Hur mkt är din telefonräkning på? 8)
 
Lite över 100 kr :p
Vad skulle du rösta på i riksdagsvalet om du fick? ;)
Någon slags gurkregering :)
om du fick välja en butik att plocka på dig ALLT du ville på 5 minuter.. vilken skulle du välja då?
Möjligtvis Gina :D
hm, vad tycker du egentligen om det där emelie gustavsson? jag har hört att hon är lite nördig..?
Haha.. du har hört väldigt fel för hon är så himla bra och fin och omtänksam :')
gillar du banan och currypizza?
Neejdu!
hur många läsare har du om dagen ungefär?
Typ 20 st ..
varför är du så söt?
Du har nog missuppfattat dethär Emelie. DU är söt.
vill du och fanny komma och sova hos mig när jag flyttar in i nya huset?
Klart vi vill! :D EFH (I)
Varför är du så bra för? :D <3
Du är bra. Thats it.
Vart föddes du?
Huddingesjukhus :)
Vad älskar du med skolan?
Inte mkt. Mina finisar.
vad hatar du med skolan?
Vissa idioter, matte, no å sånt skit.
Du tycker om matte i EMD mest va? varför det ?
Hmm.. Eftersom han är så jääävla snäll och omtänksam. Bryr sig alltid och finns där. Sjunger sjukt fint. Galet. Gurkpower.
Vem är din idol?
Min idol... emd :) haha
Vem är din förebild?
Danny Saucedo.... Matte, Janet Leon.
Vilket är ditt favoritplagg i din garderob?
 
Åhh... eh, mina gråa chinos, å min volangklänning som ja ska ha i sommar :D
Älskar du din lilla vän Carro? (A)
Klart jag gör :D Och saknar... asmkt.
Är du en data nörd?
Lite :D
Vill du pierca dig?
 
Mjaa... vem vet :D
På vilka språk kan du säga Hej på?
 
Svenska... engelska, franska, spanska. haha!
Tycker du att det är roligt att plocka upp hundbajs? HAHAHAHA va bah tvungen att fråga, jag gillar det INTE.
Nejdu erik, det gör jag INTE!
Lekte du med barbie när du var liten?
JAAA :D<3
Vilken färg är din tandborste?:D
Svart!
varför kan inte du ge alla dina kläder till mig? :)
För att då skulle jag vara tvungen att gå naken, och det vore mindre kul. :p
vad tycker du egentligen om den där fanny henriksson? ganska jobbig och ful va har jag hört...?
Du måste ha dålig hörsel för Fanny är en av dom mest fantastiska människan jag känner.
varför drar texas i duken?
För att han har damp? :) nej han saknar mig. HAHA
vad har du för dej nu?
Svarar på finisfrågor.
vad säger du om jag säger pusspådej gummitjej? ;)
D¨å säger jag Pusspådejgummigej? :D

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: HAHAHAHAH jaaa XD

jag garvade ! och när dem skulle vara seriösa och så ba säger typ sarah; "i'm in" och sen ba; "va?"

HAHAHA XD

2009-03-14 @ 19:32:00
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: fAnis

mohahahhaa, mina var bäst :D

2009-03-14 @ 19:32:31
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Carro

haha.

jag saknar dig ocksååå plutt!!..:(

<3

2009-03-14 @ 23:16:06
URL: http://carolinelindamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0