;o :D

Idaaag vare skola å de va helt okej. va me mina finisar :D
Vi gick promenad på hålet :) HAHA! fedt nays.
dom e bra.
Å vi mobbar ut fiskarna. hehe.

Sen va vi på ikea å vid kassorna i kön lite framför oss så stod två familliar faces.
Erik å Danny.
Lagom förvånad. haha!
gick fram å babblade lite med dom. Erik mobbade mig lite för att ja ska måla min vägg röd och inte grön :( haha!
dom hade köpt massa. hohoho.
minns inte riktigt men sen gick jag tbx till mor som ja va där med :p
Sen åt dom typ å då gick ja förbi för att köpa läsk så hör jag ngn ropa ashögt i typ hela ikea bah "HEJDÅ HANNA!" så vänta jag mig och å så stog en erik å vinkade glatt å danny ropade lite saker :p hahaha!

Sen så gick ja fram till dom lite å dom snacka me fanny .. hoho.
"Nu har hon lovat att hjälpa dig med rummet" sen hade jag tydligen ingen egen pensel (?)
Sen tänkte erik gå iväg med min mobil så ja fick hjälpa hnm lite med vagnen.

Det va väldigt... förvånande me mys jao.
Fler sånna dagar ja tack.

Kommentarer
Postat av: sarah

åhh myyyys :D

2009-03-04 @ 20:56:44
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: fAnis

hahaha mysigt.

de är töntiga!

2009-03-05 @ 13:16:23
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0