ska föröka fatta mig kort.

Rix, Köping och e-tuna.

Rix va fett underbart med en massa männiksor jag bara älskar, en ond danny.. haha FUCK YOU. å två däckade hannor som raggade pojkar 8) å massa musik å snällisvakt som vi fick massamassa vatten av :D<3

Köping, världens dödaste stad, fin snubbe.. sjukt bra låt.. OHH OHH! :D ny bil, "men jag hoppades på att ni skulle komma" å massa garv.

E-tuna, massa taxi, ond danny som garvar massa åt sig själv (eller mig), "Du gör mig glad.", massa prat, "måste snacka med dig..." , kår konfrancier :P ahhah.

ingen fattar ngt utom .. eh medverkande. hahahha PUSS.


Kommentarer
Postat av: Emelie

du glömde skriva om youngblooooooooooooooooooooooooooood!

2009-05-17 @ 22:37:04
URL: http://eemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0