idag jao.

Idag gick jag upp tidigt.. (JPs FEL!!!) Och ändå missade jag två bussar. LYYYCKAT HANNA, LYYYCKAT!
Jag hängde iaf med mina två gurkbäbisar :D asså inte den i LA, utan de andra två sthlms-gurkorna ;)

Vi chillade runt lite i eh stan.. (!?) haha, sen drog vi hem till mig och kollade på jordens.. kankse universums konstigaste film. Två dagar i Paris. Hade INGEN handling och dom bråkade, diskuterade och försökte ha sex hela tiden. hm .. :p
Vi åt pepparkaka oxo. Och köttbullar och pommfrittzzz (ehhh) sen komde tre HOOOSTpåskkärringarHOOOOOOST, dom va inte utklädda men fick varsin godis iaf 8D

Jag älskar en viss hund. så sjukt äckligt mycket.
ILY!! <3

Och jag dör på denhär bilden också........


Snyggsnyggsnyggsnyggsnyggsnygg

Kommentarer
Postat av: fanny

snygging jag är som skickade den också, hehehehhe 8)

2009-04-10 @ 01:13:13
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: hannah

OH MY, OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY,OH MY!!! X'''D



pluttis <3 du får skicka? (a)

2009-04-10 @ 20:13:13
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/
Postat av: Carrå

MEN HERREHERREHERRE

du MÅSTE skicka den

2009-04-16 @ 15:12:45
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh jag älskar den där bilden 8'''''')

2009-05-28 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0