svaren

Varför började du blogga ?
Jag började blogga för att jag skulle minnas vad jag gör och tänker, och det var typ två år och 4 månader sen.

vad tycker du om mig , helt ärligt?
Helt ärligt tycker jag att du är sjukt söt, snäll och väldigt rolig att vara med! :)

Vem är din absolut bästavän?
Jag har många väldigt bra och nära vänner, men min bästavän är Fanny Henriksson. Hon förstår som ingen annan. Hon ser när jag är ledsen, även fast jag inte ens sett det själv.

älskar du smör?
haha.. jo dte gör jag. vi gifter oss i höst <3

vilken och din favoritbok och film?
Min favoritfilm är i taket lyser stjärnorna. för att jag känner igen mig så jävla mycket. Min favoritbok är en bok jag läste sommaren 07, någon annanstans. läs den!! :D

Har jag en stor näsa?
haha, nej 8)

vad är det bästa som har hänt i ditt liv?
Jag vet inte .. dte var nog att jag började åka på spelningar. inte just spelningarna, men allt som kom med. alla nya vänner, alla upplevelser, allt.

vad kallar du din musikstil?
Jag kallar den.. blandad. tror jag.. eller jagvetinte. jag lyssnar lite på vad jag känner för.

hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Jag är Hanna.

vad är viktigast i ditt liv?
Mina vänner är absolut viktigast. Och mamma.

vad skulle du kunna dö för?
Endel vänner, dom som alltid finns där.

ser du fram emot gymnasiet?
Lite... fast det orkar jag inte tänka på nu.

Hur ser du på dig själv som person?
Jag ser mig som .. snäll ibland. och som svag. väldigt svag.

Favoritfärg?
rosa.. 8D

Gillar du trocadero?
JA det gör jag !! :D

Vad använder du för mascara?
någon.. hahahahha, kmr inte ihåg. jag har glömt den i åkersberga 8D

vad är det bästa du vet?
Det finns mycket som är bäst. Men en sak är att vara på en spelning. så långt bort från verkligheten men ändå så på riktigt. Med människor man bara älskar. som är på riktigt.

DETVARALLT :)
puss.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det har du visste, la upp den på bdb förr och du kommenterade :p pussss

2009-06-18 @ 13:32:53
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: hannah

"vad är det bästa du vet?

Det finns mycket som är bäst. Men en sak är att vara på en spelning. så långt bort från verkligheten men ändå så på riktigt. Med människor man bara älskar. som är på riktigt."



<3

2009-06-18 @ 19:55:14
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/
Postat av: fanny

jag fick inte fråga :(

har noll fantasi så :p

2009-06-19 @ 00:34:38
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: Emma

söte, jag tycker om dig oxå <3

jag har svarat på frågorna nu:)

2009-06-19 @ 10:46:14
URL: http://somemma.webblogg.se/
Postat av: hannah

svar: massamassamassa mysigt. <3

2009-06-20 @ 19:03:28
URL: http://hannahgezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0