vår

Jag är jättejätteopeppad på att blogga.
Har inget vettigt att komma med. Vad ska jag skriva lixom?

hej! Idag så gjorde jag det här, och dethär och dethär (typ här har alla somnat) och dethär, HALLÅ? lyssnar någon? nähä. Hejdådå!


Låter tråkigt. lite för tråkigt. Och jag orkar inte skriva om ngn jävla kryssning, och inte om någon signering heller. OPEPP.

menmen, nu skiter vi i det jag skrev här uppe och börjar om!

HEEY ;)
Idag så vare vår. tror jag. jo det va det. vårvårvår. härligt. Jag blir så glad när det är vår. Skinjacka och vit sjal och ny mascara, och snelugg, och ljus och värme.
VÅÅÅÅÅÅR. galet.
Snart ska jag&fanny köpa batteri å film till min filmkamera, vi ska fimla som faaaan i sommar. en sommarfilm. kankse. trevligt.
Idag va det ngt spännande vid drottninggatan.
ngt som hade med JP att göra. det va pinsamt tyckte jag.
Sen sprang vi efter hnm. HAHA inte så illa som det låter. statister HEY! och JA, hans låt är gryym.
Han hoppade runt som om att han va galen. eller nej, han ÄR galen.
Sen vare massa tjejer som grät en massa .. ;o asså verkligen mycket.
Det va en tjej, hon grät i mer än en timme... stört. sen pra...SKREK hon i telefon "MEN DET HÄR ÄR JU STOOOOOORT!!!" jojo, jättestort.
Sen va det en levade kanelbulle. läskigt.
VÅR.


Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha, johan palmfansen är konstiga... de flesta iaf ;p



jag älskar vårisvädret!

2009-04-05 @ 07:56:19
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0