GRAMMIS!

Glömde heeelt bort att jag aknske borde blogga om de innan jag bloggar om körslaget!


På dagen träffad ejag Fanny och hanna oh det va mysmysmys!! länge sen sist och jag älskar er. väldigt mkt.

Sen på kvällen drog vi in till slussen, sa hejdå till hanna (:() och hittade Emelie och Jossan :D
Sen kom Erika och sen drog vi till globen där vi träffade Fanny å Emelie :))))
vi köpte klubbor och sen va de insläpp typ :D
vi fick .. eh helt okej platser och till en början va det .. eh TRÅKIGT!
men inslagen va roliga !
.. och emd firade fyra månader som band!
... och emd firade 8 månader som band!
... och emd firade 1 år som band!
Wiho!

sen skulle muppsen köra alone, och FYFAN VAD FINT DET VAR!
helt galet vackert och jag började nästan gråta.
Dels för att den låten påminner mig väldigt mycket om att livet kan förendras otoligt fort, så fort att man inte själv kan kontrolera det och dels för att dom var så himla duktiga!

Och den som är vinnaren av årets låt är.... E.M.D!!!!
WOHOOOOOO!!!!!!
matte fick säga väääldigt mkt på tacktalet.. men ah :/
jaja.

Efter så gick vi ner bort mot scenen.
Danny kom å snackade me typ några, men vi (jag, fanny å emelie) orkade inte gå fram.
Sen kom matte dit och då ställde vi oss där :p breeevid en viss zlatan. HAHA!
de va kul 8)
..... men HEEJ :D
GRATTISGRATTISGRATTISHIGHFIVE!

Han snackade lite och så :)
... slå honom :D

jaja puss va dagen var bra :D
PUSSHEJJJJJ! :D

http://www.bloglovin.com/blogg/444418/hannalagerqvistbloggse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0