Hey aktiv svar ja!

Orka att jag har varit JÄTTEAKTIV! :O
hahahhahahhaa, men jag har ... eh åkt till Umeå .. och eh... jag har ingen dator. eller nu har ja.

Här har jag gjort mest ingenting.... eller jag kom i torsdags å då typ... va ja med vovve, å lite med Emma å vi kollade på en jättedålig film, så jag gick och la mig.
Igår gjorde jag INGENTING. eller jo, jag pratade i fån med Fanny å Hanna å så såg jag titanic :)
bra.

Ifa har jag inte gjort nånting. eller jo, pratat i fån me Fanny och kollat lite på titanic. HAHAHAHHAHAHA!!!
Funderar på om jag borde blogga om båten och kommer fram till att det borde jag för att den var så jävle kuuuuul! :D

Kommer kankse snart, PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

ooh mattias på din header. hot.

2009-01-03 @ 16:58:06
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: fAnis

hej, vad trevligt att du skrev om mig på din blogg.

ha det bra!

kramkram Fanny

2009-01-09 @ 20:34:14
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0