KÖRSLAGET!

Igår va de ju kööörslaget! yeahyeah och dte va kul svar ja !

Hanna som skulle vara med men blev sjuk... och blä jag saknade dig!


Iaf, först var jag på pappas jobb :)
Sen drog jag till bussen och mötte Fanny, vi åkte till centralen å mötte Tess, Erika, Tiina och Katja! mys<3
Vi åkte till Frihamnen, tjohej och vi fick komma in någongång :)
Träffade Jennifer dääär :D och Ida, Marika å Katja! :)
Kuul ja :D

Vi satt typ längst upp på eriks läktare :)
sen ojoj, nejmen där kommer ju matte å danny! ;o
:D

Det började och de va vääärsta draget och Team Erik ft. MatteåDanny va AAAASBRA :D
alla ba stog upp och yeah! haha
kul va de iaf!

Alla körerna va och jag började tröttna på att stå upp hela tiden :p

Sen slutade det nångång.. vi gick uuuut och jag hade damp :D HAHAH!
HAHAH .... jag trampade i en vattenpöl x antal gånger :p

vi väntade å väntade och någongång kom tillslut en matte, en danny och en erik.
Matte kom fram å snackade :)
"Dethär är typ första gången vi... HAHAHHA"
 Skulle försöka säga att vi träffades första gången här :)
Jag saknar hans randiga skor som han köpte under idol som han fick skoskav av btw.
vi snackade lite sen kom till min förvåning erik fram och "tjaaa får man en kram eller?" och det var väääldigt länge sen man såg honom senast ;o
Han va sötsöt iaf...
m: Men det är ju mina tjejer!
hohohohoo...

sen gick jag iväg mot erika å danny å dom och HEJ! :D
*peace*
KRAAAAM ALLT BRA? :D

sen drog jag vidare...
Matte, DUTTIDUTTIDUTTI FYFAN JAG STOLT ÄR ÖVER DIG!
ja nu äger du finaste tänderna :)))))

Alla fattar allt av mina texter känner jag :)
snackade massa å hejhejhej å sen drog dom och vi sprang och galloperade mot bussen..
Eriks bil: TUT TUTUTUTUTUTT TUUUUUUUT!
jag: TUUUUT TUUUUUUT!

hahahhahahahahhahahah!
tack för igår iaf! :D

LÄGG TILL MIG PÅ BLOGGKOLL!!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

en fråga: varför frågar ni inte om jag&fanny vill eller ska med? ...asså jag förstår inte.

2009-01-11 @ 20:55:03
URL: http://estark.blogg.se/
Postat av: Emelie

asså jag kan inte beskriva med ord hur avundsjuk jag är på eeeeeeeeer!

8) älskar dig sötsötsötsötsööööööötast ! <3<3<3

2009-01-11 @ 21:48:12
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: men ni kunde fortfarande säga att ni skulle dit o fråga om vi kanske också skulle det?! :s aja.

2009-01-12 @ 20:06:12
URL: http://estark.blogg.se/
Postat av: fAnis

tack för en najsdag och tack tess för biljetterna annarskulle vi inte kunnat gå <3

2009-01-13 @ 17:41:35
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: fAnis

mina kommentarer kommer inte med -.-

2009-01-13 @ 17:45:59
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0