Lista :P

(PERSONLIGHET) JAG ÄR:
Blyg: Med nya människor ibland :)
Smart:  Otroligt, min iq måste ligga på -589
Långsam:  HAHAH ja.
Stressad: Jusst nu, svar JA!
Tålmodig: nej, eller inte oftast. ibland.
Djup:  "Har du svårt att lämna din gamla sida?"
Öppen: Mot vissa.
Ärlig: Det beror på. Har svårt att stå för det jag tycker.
Positiv: Ofta :D
Ansvarsfull: Rätt så :)

(VÄNSKAP) JAG HAR:
Svikit en kompis: Jag anatar det.
Blivit svikt av en kompis: Ja det har jag.
Förlorat en bästa vän: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Klart jag har!
Pussat en av samma kön: Jaaa :)
Slagit en kompis: HAHAHHAHA Senast idag! :D
En kompis som vet allt: Ja.
Berättat hemligheter: Mhm.

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: ... tror inte det.
Haft stadigt förhållande: Nej.
Krossat någons hjärta: Hoppas jag inte ;)
Gett någon ditt hjärta: Nej.
"Playat": Ney.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit:  Mm..
Varit otrogen: nej.

(FAVORITER) FAVORIT:
Låt just nu: Unite this heart.
Pryl:  min mobbe (som epå semester)
Film: DISCODAGGARNA FFS! :D hahahahhahah
Bok: Hur kär får man bli?
Lärare i skolan: Nicklas, Hasse å Laban! (I)
Plats: Sthlm :)
Frukt:  Mango!

(ÖVRIGT) JAG HAR:
Sytt: haha ja!
Opererat mig: nej.
Cyklat omkull: jaadå.
Sjungit i duschen:  Jaaaa.
Hoppat bungyjump: inte.
Fobi för något: Jadå.
Sett någon dö: nej. och vill inte.
Varit på begravning: Mm...
Sagt att jag hatar någon: Ja.

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: skriva
Vatten eller coca cola:  coca cola
Nagelbitare: halvt.
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: snygg.
Lösgodis eller choklad: Lös
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: serie
Festa eller softa: softa
Sommar eller vinter: sommar
Fredag eller lördag: lördag
Levande-ljus eller lampa: levande ljus
Övervikt eller undernärd: Undernärd

Kommentarer
Postat av: hanna

vf gör du en sån här lista om du är stressad...? ;p

Hur kär får man bli är typ en av de mysigaste å gulligaste böckerna. :)

2009-01-30 @ 16:24:21
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0