Otroligt onödigt.

1. Namn (För & Efter): Hanna Lagerqvist
2. Smeknamn: hAnis
3. Ögon:  blåa
4. Längd: 172
5. Hår: brunett så hett (MOOOOOGET)
6. Syskon:  Elin

7. Tycker du om att sjunga i duschen: hahahhah skojja inte :D
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: nej? ;p
9. Födelsedag: 3 Juli
10. Stjärntecken: Kräfta
11. Bor: sthlm
12. Kön: tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Höger
14. Vad söker du i ett förhållande?: kärek (ahhahahhaha)
15. Har du någonsin varit otrogen?:  nej
16. Civilstånd: singel (SNIGEL, NEEEJ JAG ÄR INTE TRÖTTTTTT)
17. Har du en bil: ah en egen, en rosa bubba!! :D eh eller inte.
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: EN ROSA!!!!!!!!!!!!

Favorit frågor:
19. Film: hmm... finisfilmer
20. Favoritlåt: just nu lyssnar ja asmkt på darin (!?!?!??!?!?!?!?)
21. Band/Sångare: dmaSoul ;)
22. TV: MTV
23. Skådespelare: H. Henriksson !!!! haha 
24. Skådespelerska: jaaadu ?
25. Mat: åhh typ matig mat :D
26. Favoritnummer: 3
27. Tecknat: bamse hahahahahahahhahahah
28. Disneyfigur: åh typ ngn prinsessa... NEJNEJNEJ KALLE!!! :D nerd! :D
29. Färg: rosa !!

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: verkligen inte nu iallafall
31. Vill du gifta dig ?: nej.
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? åhhh asså jag vill inte vara så ung, vill ju leva livet först!! :D
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: vet inte om jag VILL gifta mig.
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: hur FAN ska jag veta det?
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: nej
36. Är du förälskad?: nej
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Asså spontant säger jag Nej, för att jag tycker det är bland det värsta man kan göra, men jag kan inte svara på det. you'll never know

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: beror ju på
42. Sommar/Vinter: Soommar
43. Dag/Natt: dag
44. Hänger/Tar det lugnt: hänger
45. Tråkigt/Roligt: Roligt ofc

Om dig som person
46. Konstiga ord: grunkemojjs
47. Vilken skola går du i?: Ingen, men slutade nyss björknäs och mörjar mediagymnasiet
48. Har du tagit droger?: nej
49. Vad tänder du på?: SNYGGA RYGGAR! :D
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?: hahah beror helt på
51. Hur skum är du?: sjukt skum är jag! ;D
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?:  Fanny Henriksson, Hanna Hultin, Emelie Gustavsson, Fanny Zetterberg och Josefin Lindström, Caroline Wieske.  jag kan inte bara välja fem
53. Vad tycker du om själsfränder?: tycker att dom är bra att ha, höhö.
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Nej.. 
55. När grät du sist?: ... nästan idag, säkert igår.
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: jag vet inte
57. Är du glad ?: kankse
58. Varför?: för att.

59. Vilken sak kan du inte leva utan?: datorn :')
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Silver
62. Diamanter eller pärlor: pärlor
63. Soluppgång eller solnedgång?: solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Ja
65. Sover du med gose djur?: nejp
66. Har du några piercings?: nejp .. :O 
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: vita trosor och vi bh
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: iris med goo goo dolls
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: vet inte :p
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: hawaiii :D fast ja vet ju inte om ja ska gifta mig ;D
71. Vad är det mest romantiska du vet?: donno

Resten får sväva i ovisshet.
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: kläderna och håret :D
73. Favorit sport ?: dans, ridning
74. Vad gör dig glad?: vännerna :):)
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa:vetnot

76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: ingetttt

77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: jag vet inte ..
78. Har du vunnit något speciellt pris?: nej :p
79. Vilka är dina framtidsplaner?: börja gymnasiet :D höhö
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: typ kräksjukan elr ngt sånt :p
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi
82. Över telefon eller personer emellan?: personer emellan
83. Kramar eller pussar?: båda :D
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: en massa olika.
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Fanny.
86. Har du några fiender?: inte fieender
87. Vad är du mest rädd för?: cancer.
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: rik
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: hahah hurFANskajavetadet?
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: JAg skulle... vara med alla som bryr sig om mig.
91. Har du mött Jul-Tomten?: klart!!!!!!!!!!!!!!
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? HAHAHHAHAH fan va rädd ja blitt!
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Ikväll.
94. När känner du dig som vackrast? När jag är ny duschad, ny sminkad och har finiskläder :D
95. Har du några husdjur?: jaaa, trassel&WIlma
96. Vad har du för E-Mail adress?: En som bara VIPPARE får :D
97. När var det sist du var ledsen?: igår.
98. Är du en alkolist?: haha nää
99. Väldigt ondig info: jag borde sova

100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: nej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag älskar dig

2009-07-17 @ 12:28:02
URL: http://eemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0