yao.

Åh, jag kom på att ja typ ine har blogat om ngt.
Typ allsång när jp va där, min födelsedag, Töreboda å Norrköping.. men ja kan väll ta allt lite kort......

Allsång på skansen
Vaknade av att Emma ringde och väkte mig.. HAHA segt. men vi åkte dit vit 10 elr ngt, satt med emma å ammi å deras polare att tag, sen orkade vi inte de.. så vi tog en bänk (I) hahah där satt vi å myste i värmen! :)
Träfade även Rasmus! och ... eh Pelle tror jag. r är söt :)
Vi drog hem efter genrepet... HAHA. så dryga e vi. puss på johan palm!!!!!!!!!!!!! hahaha eller inte :)

Födelsedag
Fanny sov hos mig å va den första att gratta mig, OFC :') hahah vi somnade iaf.. sen kom ammma å hon å fanny sjöng lite.
Morfar kom oxo å vi åt frukost och kardemummabulle å ja öppnade presenter.. usch vad jag känner mig bortskämd!! :):)
FIckfinaste klänningen av fanny! IMINLOVE!
fick KAMERA!!!!!!!!!!!!! :D å d eva najs!
jag och fanny gick ut och fotade i spöregnet med Trassel jao! :)
finis bilder blev det!!
vid elva kom Jossan å dom två va mina VIP:are!!! ;D thanx, i love you.
vi bakade tårta och målade naglarna.
vid 13 kom alla flickorna !!!! :D
TACK FÖR ATT NI KOM!
vi hade det mysigt!!! :D
lalalallala
bästa födelsedagen iaf!

Töreboda
kan jag sammanfatta töreboda!? det va iaf väldigt mysigt. först tåg i typ tre timmar elr nåt.. lala :D sen kom vi till ett ställe däralla pratade som nöten. moahhaha, nej vi va inte i uddevalla 8) :p
men läskigaste gubben förföljde oss! JA jag var skiträdd!
vi väntade i femmiljoner år. det är rätt mkt.
jobbigaste människorna som stog brevid oss "STEEEEEFAN!!!!!!!!!!!! HÄMTA KNUT!!!" "KNUT!!!!!!!!!! HÄMTA STEFAN!!!" "KNUT KAN DU KNYTA MIN SKO!?!?!?" get a life. hehe.

vi åt pizza .. :D mums! fett jao! "jag bjuder snygga tjejer..!" hahahahhaha peddopizzagubbe! :p
fast man tackar! :)
Ove törnqvist kom ngngång å sjöng massa. lalalal.. segt å ja va helt slut av värmen.
sen fick tjejen brevid mig damp för att ja gick på toa.
"Vaså ska ja hällre kissapå mig eller!?"
"det kvittar!" hahahahhahahha

emd kom oxo! de va ju najs, domkörde hela grejjen å ja kände mig dutti eftersom ja kunde både in overtime å break the silence.. (JAG DROGAR JPL!!!)
:D

sen vare signering.... hahahhaha kände mig inte peppad någonstans faktiskt :p men asså vi trängde HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST oss in å så kom en tjej eh kvinna som nog hade något fel hehe.
"Fanny är så söt!!" hahahahhaha

 "Du vet, det är bara att skriva VAD som helst." och den blicken. tack.

lalala erik va mkt spännade... erm haha :D
och sen fick danny och veta en grej. jag tror han blev lite stolt :') puss på honom också. sen torkde han av sitt svett på mig, eh skitmysigt!

LALA, vi gick bak... snackade om viktiga saker. :') det är ditt val, och vad du än väljer, och när du än väljer, så ska du veta att jag älskar dig.
snackade med m&e fotade å coolade oss.
Känd elite på mates muskler, HOHO NÅÅÅGON HAR TRÄNAT! lalallala.
snackade om våra stumpor.
HAHA FULASTE va ju när ja å fnany inte hette fanny.asså nanananna.

Sen va vi busiga. hehe.
:)
bil till norrköping i SEXTIOMILJONER ÅR! tack hans!!! :)

Norrköping
Två dagar i norrköping!! :) mysigast med mysigaste fannyerna. haha fotade massa och gick ner till vattnet.
blev utskämda av fanny grannar.
"Dethär är fanny och hennes vänninor" INTE OKEJ.
BB... GRRRRRR HAHAHHAHA.
På natten hade vi viktigaste och bästaste samtalet ever. I love you ska ni veta. på riktigt.
det är helt sjukt vad jag känner igen mig i dig z. helt stört.
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

det var riktigt bra dagar! :)

Vi är busiga men bäst, wiho! haha!

love you.

2009-07-10 @ 11:13:22
URL: http://fzetterberg.blogg.se/
Postat av: julia aka nöten

HAHAHA pratar dom som mig i törboda?? xD wannabe-nöten asså.. ;)

2009-07-10 @ 15:15:02
URL: http://nnuts.blogg.se/
Postat av: Fanny

vadå "när jag och fanny inte hette fanny"? :s

men puss....

2009-07-15 @ 00:04:41
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0