världens godaste middag

Hallåhallå!
Sitter här i båden och hör hur det spöregnar utanför! :) och lyccnar på the killers, fett najs äre!
Har jobbat sen 17 idag.. :D å så åt ja och Ellinore godaste middagen! :D
Ellinor är min nya jobbarkompis! hahah... vi åt gillbufé :D
jag var VÄLDIGT hungrig!!

Jag känner att jag bord ebehöva prata med min mor och öven Fanny i täläfåen. eh HAHA,


Juste... Fanny&hennes underbara mor var och hälsade å mig och köpte glass... i tidags! :D rabatt fick dom ja! :D:D:D:D
hahahaha.. känner att..

Pussva. hehe

Kommentarer
Postat av: hanna

varför fick inte jag rabatt? :(

the killers är jävligt najs.

2009-07-26 @ 23:02:05
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0