hej fulis.

Igår hade vi nationella... sen stressade vi. ASMKT.
vi typ sprang från nacka till hötorget. träffade hanna asfort typ hejkram.
puss.
Sen träffade vi en massa annat folk, typ emelie, jossan å erika.
Sen trodde inte rasmus på mig när ja sa att jag inte skolkade... diss. haha!
jag och d diskuterade klubbor... :D haha.
"HEJ HANNA! :D" hahahha.

"... men det kmr gå bra!"
tack. tacktacktacktack.

jaja, de va mysiaf. orkar inte skriva me rom det. höhö.

Idag vare gloooben jao! Fett mys. bara jag å fanny. vi sjöng och mysade. haha.
Sen träffade vi carrå å hanna. Jag köpte ett par chinos å en tjockiströja oxo.


å EMD TRE. grymt jao.
Imorrn blite vällingby... tror jag? haha.
pussssar.

Kommentarer
Postat av: fAnis

mohahaha, låååång springtur&mys kläder :D

2009-03-16 @ 13:39:30
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0