Syster.

Vem är du nu?
Jag känner dig inte längre.

Du säger att du mår bra. Att det inte känns.

Du hatar dom. Det är det du säger.

Och det gör ont. När du säger det gör det ont.

För jag vet att du mår dåligt, och jag vet att du gråter när ingen kan se.

Jag vet att du älskar dom.

Du vill leva nu, innan du blir för gammal.

Tänk om du går för långt..? Du går för långt.


Jag är inte som dig, och det har jag aldrig varit.

Men nu är vi kankse mer olika än någonsin.

Men jag älskar dig så det gör ont.

Och jag vet att du älskar mig tillbaka.


Jag är bara rädd om dig, precis som dom du hatar.

För du går för långt. Och snart kommer du förstå det.

kankse behöver du bara tid.


Jag älskar dig syster.


Kommentarer
Postat av: f

hon är inte min syster men jag bryr mig om henne ändå och jag vill inte heller att det ska gå för långt.... <3

2009-08-17 @ 23:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0