Så känner jag...

Även om vi kan skratta, och le, och skämta. Även fast vi kan må bra finns det där. 
Det hänger ändå över oss som ett stort grått moln.
Även fast du kankse är frisk.
Jag vill bara veta varför.
Varför du? av alla alla människor.
Varför just du?
En av dom få jag verkligen kan lita på. Den jag älskar kanske mest i hela världen.
Och jag vet att dethär har gjort oss starkare. Och att vi kommit varandra närmare.
Men jag vill att du ska må bra. Jag vill inte att du ska ha ont. Jag vill att du ska vara pigg.
Och så frisk som du förtjänar att vara.
För du är bäst.

Och nu gråter jag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

någon måste tydligen bli sjuk här i världen, och det har lyckats bli just våra skyddsänglar. gud är en jävla skit. du är så jävla bra, och ingen förtjänar att gå igenom det här. alla ni där hemma är sjukt starka. man blir stark av det här, även om det är något man aldrig vill bli stark av. man vill bara glömma allt och gå vidare utan att något har hänt. de tankarna kommer följa dig hela livet hanna, men fan vad stark du är. JAG ÄLSKAR DIG

2009-03-27 @ 20:56:30
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: fanny

de gråa molnen ska förvandlas vita, så är det om jag får bestämma och så ska det bli.



du vet att efter regn kommer solsken.



jag finns här för dej, älskadeälskade du! <3.

2009-03-28 @ 00:20:11
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: Erika Hallman

nu gråter ju jag <3<3<3

instämmer med fanny, efter regn kommer solsken!!



BAMSE-KRAAAAM

2009-03-28 @ 10:18:09
URL: http://erikahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0